Hogyan építheted Te a hálózatodat?

 

A részletes marketing tervből kiindulva, most egy lehetséges hálózatépítő stratégiát mutatok be Neked, amellyel a legoptimálisabban és a leggyorsabban építheted fel működő hálózatodat. Hangsúlyozom, hogy működő hálózat, hiszen nem csak a tagok toborzása a lényeg, hanem, hogy a tagok forgalmat is generáljanak. A forgalom lehet saját célú vásárlás, vagy értékesítés is.

 

Mielőtt bemutatnám a hogyant, előbb tisztázzunk néhány fontos dolgot a Tiens Marketinggel kapcsolatban:

1. Ha elérsz egy szintet, onnan már soha nem eshetsz vissza

2. A teljesítmény nem nullázódik le minden hónapban, hanem hónapról-hónapra göngyölődik

3. Nincs kötelező vásárlás, de ez azt jelenti, hogy adott teljesítési hónapban a marketingben terv szerinti követelmények nem teljesítése esetén, a bónuszok kifizetésétől esel el. A bónuszok kiszámítása minden esetben függ attól, hogy az előírt teljesítményt hozod e. Amennyiben nem, akkor sem kell kétségbe esni, hiszen a szinted megmarad. A tiens nem kényszerít semmire, de inaktív időszak kevesebb kell hogy legyen mint 1 év. A tagságod  minimális befektetéssel is fenntartható. (pl: egy évben egyszer, minimum 3  Euró értékben történő vásárlással.)

 

Nos, akkor kezdjük!

 

1 ) Első és legfontosabb teendő, hogy csatlakozol a Tienshez. Addig, amíg a forgalmad nem éri el a 200 Eurós forgalmat, addig 4 csillagos szinten leszel. Ezt a forgalmat elérheted 1 hónap alatt is, vagy akár 1 év alatt is, csak rajtad múlik. Mint említettem a Tiens nem kötelez semmire.

2) Amint elérted a 200 Eurós forgalmat, hozz legalább 4 főt magad alá, akik szintén törekednek a 200 Eurós forgalmat elérni. Így lesz hálózati forgalmad is, 5 csillagos tanácsadóvá válsz.

3 ) Ahhoz, hogy 6 csillagos tanácsadóvá válj, az alattad lévő 4 embernek, szintén hozni kell 4 embert (4 x 4 = 16 fő), ami azt jelenti hogy összesen már 20 fő (4 fő + 16 fő) lesz a csoportodban. Abban a pillanatban, ahogy a saját, valamint az Ő forgalmuk összesen az 5000 Eurót eléri, 6 csillagos tanácsadóvá válsz.

4) 7 csillagos tanácsadó, értelemszerűen akkor lehetsz, ha tovább mélyül a hálózatod, és az eddigi 20 fős csoportod, tovább bővül ( 16 x 4 fővel, vagyis 64 fővel), ami azt jelenti, hogy már 84 fő van összesen a csoportodban. A saját valamint a hálózati forgalmad összesen el kell érje a 25 000 Eurós forgalmat. Emlékezz! Göngyölített forgalomról van szó, így az eddig elért 5000 Eurós forgalmat, már csak 20 000 Euróval kell kiegészíteni, hogy elérd a célodat, de úgy félem, a + 64 fő ebben nagy segítségedre lesz.

5) 8 csillagos tanácsadó: a fentiek alapján, a hálózatod továbbmélyítése a cél, vagyis már 256 új fő toborzását jelenti, azaz, a csoportod létszáma 4+ 16+ 64+ 256 = 340 főre kerekedig. Ezzel a létszámmal ha eléred a 100 000 Eurós göngyölített (100 000 - 25 000 = 75 000) forgalmat, 8 csillagos tanácsadóvá válsz.

 

A további szintek elérését már nem tartom fontosnak leírni, hiszen magától értetődően, automatikusan jön magától, és persze aki már 8 csillagossá válik, az már ismerni fogja annyira a marketing tervet, hogy tudja mit kell tenni a következő szintek elérése érdekében.

 

FONTOS!

A fent leírtak talán rémisztőek lehetnek, de nem szabad elfejtened, hogy a 340 fős csoport kialakítását nem egyedül te végzed, hanem az általad szponzorált emberek munkájából ered majd. Ez nem zárja ki azonban, hogy Te magad ne tudj elhelyezni embereket a struktúrádban, ezzel is segítve a csoportod fejlődését. A fő cél azonban mindig az, hogy a szponzoráltjaidnak megmutasd a hogyant, és ösztönözd őket a fejlődésre.